Ulkona sataa kaatamalla, joten päätin kuluttaa aikaani lisäämällä uusia kuvia tänne. Täällä on satanut jokaisena viikonpäivänä tällä viikolla, tämä varmaan tarkoittaa sitä, että talvi on tullut Englantiin.

Elämä on tasaista täällä ja on outoa ajatella, että 19 päivän päästä olen taas Suomessa. Lentolippu on ostettu ja perhe on tyytyväinen päivään. En ole ihan varma onko lapsille vielä ilmoitettu, että olen lähdössä joulukuun ensimmäinen päivä kokonaan pois täältä.

Thomas puhuu paljon siitä kuinka hän saa "minun" huoneeni kun lähden, mutta en ole ihan varma että kumpikaan tietää että olen lähdössä lopullisesti. Minä en ole oikeastaan kenellekkään täällä kertonut, että olen lähdössä. Jotenkin tuntuu, että Aimee ei halua kertoa kenellekään, joten olen itse vähän epävarma muille kertomisesta.

Kuitenkin, tässä muutamia kuvia, joita olen ottanut.

Kävin kävelyllä kameran kanssa.

Aika maaginen pikku paikka.

 

Karavaanipaikka. Omia karavaaneja ei tarvinnut tuoda. Nämä oli kuin pieniä asuntoja: kolme makuuhuonetta, vessa + suihku, keittiö, jossa oikein mahdollisuus kokkailla ja suuri olohuone.

Kävimme katsomassa Paingtonin kaupunkia.

Ihania merellisiä maisemia.

Kävimme Woodlands nimisessä paikassa, joka on eläinpuisto ja huvipuisto yhdessä.

Oli vähän jalkoja uuvuttava paikka, kun joutui kävelemään ylös ja alas koko ajan...

Riikinkukkoja oli vähän jokapuolella kävelemässä vapaana.

Linnunpelätinkylä

Kävimme traktoriajelulla linnunpelätinkylässä.

Vuohia

Ihana käärmes

 

Ihanat luppakorvat

Ei ihan Wasalandian Viikinkilaivan veroinen. Ei tullut edes huono-olo kyydistä, eikä pylly noussut penkistä

Yritin ottaa kuvia lossireissusta, mutta illalla pimeässä kuvaaminen ei oikein onnistunut, mutta lapsista oli kiva ottaa kuvia.

Kävimme yhdessä julmetun suuressa kauppakeskuksessa, josta voi ostaa ihan kaikkea, nimeltä Trago. Siellä oli tällainen kyltti, kun tuli sisälle kauppaan. Kyltissä lukee: "Free ride in a police car for genuine shoplifters only. Number of free rides this year 107", joka on löysästi suomennettuna:  "Ilmainen poliisiautoreissu tarjolla vain aidoille myymälävarkaille. 107 ilmaista reissua tänä vuonna."

Minun mielestä tuo oli todella hauskasti laitettu, joten oli ihan pakko olla turisti ja ottaa kuva